30 Eylül 2013 Pazartesi

Four Hand Massage


Size bahsettim mi hatirlamiyorum. Azerbaycan / Baku'de unlu bir Oteller Zincirinin islettigi otelin insaatinda Mimar olarak calisiyorum. Hem isletilen hem de insaat halinde olan otel nasil olur diye soracaksiniz. Sahibinin istegi uzerine otelin tamamlanan bir kismi hizmete acildi. Yani 'Soft Opening' yapildi. Otelin bir kisminda insai isler hala devam etmekte. O yuzden su anda hem otelciler, hem de insaatcilar ayni anda fakat farkli katlarda yogun bir tempoda calisiyor. Ben bu surecte, insaati tamamlayan alanlari kalite olarak kontrol ediyor, gerekli duzeltmeleri yaptirtiyor ve isletmeye uygun bir hale geldigine inandigim sirada otel isletmecisiyle irtibata geciyor, bir kez de onunla kontrol edip onun icin de uygunsa katin ya da bolgenin teslimatini isletmeciye yapiyorum. Bu aralar SPA Katlariyla mesgulum ve SPA Muduru ile sikca bir araya gelip SPA Katlarinda Kontrolleri surduruyoruz. Passive SPA Katinin teslimatini yaptik. Active SPA Katinda Kontrollerimiz devam ediyor. Tabii onemli teslimlerden sonra kutlamalar yapmak geleneksellesti bizde. Isletmeciye ilk otel odasini teslim ettigimizde, odada sampanya ile kutlamistik. Isletmeci teslim edilen odayi isletmeye uygun hale getirdikten sonra (Cicekler, Carsaflar, Kokular, Sampuanlar, Bardaklar, Cay, Kahve Makineleri vs.) emegi gecen herkesi davet edip sampanya ikram etmisti. Daha sonra bu sampanya toreni, ilk restauranti teslim ettigimizde yemege donustu. Tabii o sirada Isletmeci de oldukca hevesli, isveren tarafindan Fransiz Menusunun secildigi Restaurantin Fransiz Ascisi menusunu yeni olusturmus, yaptigi yemekler test ediliyor...Biz de nacizane ascilara, garsonlara, yemeklere Comment veriyorduk Isletmecinin 'Biz nasil size Comment veriyoruz, siz de bize Comment verin' seklindeki talebi uzerine. Passive SPA Katinin teslimati sonrasi SPA Muduru bana masaj sozu verdi, ben yuz masaji yaptirmayi dusunuyordum, fakat sagolsun kendisi Four Hand Masaji istermisin dedi, ben de acikcasi ne oldugunu bilmeden, isterim dedim. Ofise gelince internetten arattim. Asagidaki ve asagidakine benzer fotograflar cikti.



DÖRT EL SULTAN MASAJI:Aynı anda iki terapistin senkronize hareketleriyle uygulanan bu masajda amaç iki farklı enerjiyi aynı anda tek bir vücuda vererek vücuttaki negatif  enerjiyi pozitif enerjiye çevirmektir.Bu masaj kişide aşırı dinlenme hissi uyandırır


Bugun saat 4'de idi randevum. Resepsiyonda ilk once bir tepsi icerisinde terlik getirildi. Ve ayakkabimi cikarip terligi giymem rica edildi. Bu sirada, cay ikram edildi yaninda islak havlu ile birlikte. Zencefilli cayi cok sevdim, islak havlu da yine zencefil kokuyordu ve nemlendirici iceriyordu. Ellerime krem surmus gibi oldu. Fotografini da cektim.



Sonra bir form verdiler doldurmam icin. Ad, Soyad, Email Adresi vs. Herhangi bir saglik problemim olup olmadigi, bilumum hastalik secenekleriyle birlikte...Bi hastaligim yok cok sukur. Not olarak belirtmek istediginiz birsey var mi diye de sormuslar. Ben de 2 yil once Qatar'da yaptigim ATV Kazasindan sonra sag legen kemigimde ve sag bacagimda zaman zaman agri oldugunu yazdim. Sonra Soyunma Odasina davet edildim. Ustumu cikarip, esyalarimi dolaba yerlestirerek, bornozla birlikte Masaj Odasina gectim. Masor oldukca guleryuzle kapida karsiladi. Filipinli veya Taylandliya benziyordu. Biraz sohbet ettik. Turk oldugumu ogrenince Turkiyede Antalya'da Rixos Hotelde 2 yil calistigindan bahsetti. Qatar'da da calismis. Cok ortak noktamiz oldugundan bahsettik. Bunlardan once bir ayrintiyi aktarmak istiyorum size. Odaya girdigimde onunde kopuklu su dolu bir canak olan koltuga oturmami rica etti, ben ayaklarimi mi yikicak diye suphe icinde koltuga oturup ayaklarimi da utangac bir sekilde kenarda biraktim. Kizcagiz ayaklarimi elleriyle alip suyun icine sokup yikadi. Bu sohbeti de ayaklarimi yikarken ettik. Gerildigimi farketmis olacakki sohbet ederek beni rahatlatti sanirim. Ilk kez masaj yaptiracagimi da soyledim kendisine.  Gerci daha once 1 kez daha yaptirmistim ama eve gelen bir kadindi, boyle ayak yikama filan yoktu. Ayak yikama islemi bitince sol elime ve sag elime 2 farkli yag surdu, koklamami ve hangisini istedigimi sordu. Hafif olan kokuyu sectim. Sonra beni yataga aldi, isiklari kapatti, cok hafif los bir isik vardi.(Ki ben bunun boyle olacagini projeden biliyordum zaten, projeye gore butun masaj katlarinda aydinlatmalar dimli ve dim araliklari oldukca yuksek)Arka fonda hafif bir relaxation muzigi. Ilk once kisa bir sure sirtustu, sonrasinda yuzustu yatmami rica etti. Yuzustu yattigimda kafami bir delige yerlestirdim ve altinda kokulu su dolu bir canak vardi. O canak masaj boyunca orda durdu, ve masaja baslamadan once canagi yuzume yakin tutarak 3 kere derin derin koklamami istedi. Ben bir kizcagizin ayagimi yikamasindan rahatsiz oldugumu dusunuyordum bu arada, boyle seyler bana gore degil diye dusundum... Sonra odaya 1 kiz daha girdi. 2 Kisi, adindan anlasilacagi uzere 4 elle rahatlatici, slow bir masaj yaptilar. Bu sirada siyah SPA Taslarini da kullandilar, zaman zaman soguk, cogunlukla sicacik taslari avuc iclerinde tum vucudumda gezdirdiler. Sirt ustu yattigimda gozlerimi bantla kapattilar. Bunu cok konforlu buldum ve kendime bir uyku bandi almaya karar verdim. Bu arada koltuk alttan isitmali, sicacikti.  En son Bas Masajiyla bitirdiler. Hih iste masaj dedigin boyle olur dedigim kisim idi : ) Masaj sirasinda teslim ettigimiz kat oldugu halde, elektrikcilerin otomatik pencere testleri zaman zaman devam ettigi icin, pencere 1 kez acilip kapandi, gacur gucur sesle birlikte. Parasiyla gelip masaj yaptiran bir konuk olsam cok rahatsiz olurdum diye dusundum ve otelcilerin zaman zaman bize yaptigi sikayetleri daha iyi anladim. Ve masaj bittiginde 1 Bardak suyum da ikram edildi. Masaj tam 1 bucuk saat surdu. Resepsiyona masorun esliginde geri donduk. 

Resepsiyonist her ne kadar ben odemicek olsam da, otelin girdilerini ciktilarini bilmeleri gerektigi icin faturayi imzalamami rica etti, ve 1 Kopyasini da bana verdi. Faturada hangi rakam mi yaziyordu. Asagida kendiniz bakin. Bu arada 1 Manat = 1 Euro







3 yorum:

  1. faturayı gördüm inandım:))bu yalan söylemiyor dedim .eheh .şaka bir yana iyi yapmışsın masaja alışınca vücut hep istiyor. Bence insan kendini özel hissediyor. Mis gibi ama turkish versiyonu yani hamamlı olanı çok süper oluyor.
    sevgiyle.
    kuru-vasan

    YanıtlaSil
  2. : )) Evet Turk Hamami gibisi yok. 4 Hands masaji oksuyor gibi geldi. Cok tarzim diil, ama rahatlaticiydi. Azerbaycanda eve gelen Azeri bir kadina masaj yaptirmistim, Rus tarzinda yapti masaji, daha iyi gelmisti. Ama UZak Dogululurin da meshur Thai Masaji var, bir de onu denemek lazim.

    YanıtlaSil